|
Post by rukkanen on Apr 1, 2013 22:22:10 GMT 2
Tänään tuli harmillisia takaiskuja, kun jouduttiin "kylmällä" kokoonpanolla huippuvireistä vastustajaa vastaan. Huomenna sitten runkosarjan vikat pelit, tiimikanavalle klo 21! (jos pääsette) (jos ette pääse, ilmoittakaa mulle!)
|
|
|
Post by orchard on Apr 1, 2013 22:28:17 GMT 2
Viemärin vahvuuteen liittyy yllättävien loukkaantumishuolien takia loppukaudeksi Orchard! Mä olen mukanaa kuin peräpukamaa... eiks ookki oikein mukavaa. Olen UG-viemärirotta.
|
|
|
Post by matroska on Apr 1, 2013 23:15:01 GMT 2
Tänään tuli harmillisia takaiskuja, kun jouduttiin "kylmällä" kokoonpanolla huippuvireistä vastustajaa vastaan. Huomenna sitten runkosarjan vikat pelit, tiimikanavalle klo 21! (jos pääsette) (jos ette pääse, ilmoittakaa mulle!) "Huippuvireinen" ;D
|
|
|
Post by rukkanen on Apr 8, 2013 22:19:35 GMT 2
Terästäydytäänpäs täällä Viemärissä nyt vähän Tänään jäi puolivälierät pelaamatta, koska paikalla oli tasan ja tarkalleen kapteenisto. Eli Pimp kaivaa itsensä katuojasta, Lex korjaa koneensa ja Orchard palaa takas tiimikanavalle hengaamaan ...huomenna (tiistaina) ois meinaan tarkotus pelata.
|
|
|
Post by MaGiC on Apr 9, 2013 8:12:08 GMT 2
Ennen CL:ää sit!
|
|
|
Post by lexington on Apr 10, 2013 20:33:53 GMT 2
RIP LEXINGTON ?-2013
|
|
|
Post by rukkanen on Apr 17, 2013 8:42:35 GMT 2
Kausi sitten tätä myöten paketissa. Kiitokset kaikille pelaajille ja erityisesti Pimpille, jonka ansiosta saimme pudotuspelien tärkeimpiin matseihin tervetullutta lisähaastetta hommaan. Lisäksi orchard ansaitsee suuren tunnustuksen liityttyään joukkueeseen aivan runkosarjan loppumetreillä ja oltuaan käytettävissä, vaikkei peliaikaa pitänytkään juuri olla luvassa. Lopultahan sitä kuitenkin tuli ihan reilusti Finaalitappio ei nyt erityisemmin jäänyt kirpaisemaan, kun lähtökohdat olivat mitkä olivat. Yllättävän hyvin siinä lopulta rimpuiltiin mukana, vaikka eipä meillä ollut kummassakaan pelissä kuin seitinohuet saumat voittoon (ja tämän seitin punonut hämähäkki ei kyllä ihan lajinsa etevin ollut). Joka tapauksessa hyvä, että saatiin ylipäätään pelattua, ja ensi kausi sitten entistä pahemmin vituiksi eiku
|
|
|
Post by orchard on Apr 18, 2013 22:49:36 GMT 2
Kiitos rukkanen kun otit mut mukaan. Jos aika ja kiinnostus riittää niin oon messissä jatkossakin.
|
|