|
Post by A.Tuntija on Nov 22, 2011 0:58:02 GMT 2
Laitetaan nyt tännekin vielä muistutus, eli Absentilta puuttuu vielä yksi 8 minuutin peli, jotta peluutus kauden aikana olisi joukkueen osalta ok.
|
|
|
Post by kundi on Nov 23, 2011 22:39:58 GMT 2
Kierroksen hittituote: Tasapelit. Divarijyrät säilyttivät kuin säilyttivätkin divarihaaveensa elossa nyhjäämällä kaksi tasuria ViePaa vastaan viimeisellä kierroksella. Divariin joutuminen tosin vaatii onnenpotkua, eikä pleijareihinkaan joutuminen ole vielä poissuljettua.
Itse otteluiden kulku oli Diviksille varsin miellyttävää katseltavaa; molemmissa päästettiin vain yksi maali, vastustajan supervaaralliset tilanteet olivat vähissä ja vastustajan maalilla myllytettiin monta pitkää minuuttia. Hyökkäykset lähtivät varsinkin kotiottelussa liikkeelle sujuvasti ja vastustajaa pelattiin ulos oivaltavilla keskikentän syötöillä. Tällä kertaa eivät kuitenkaan pallot menneet ViePan pussin perille asti hyvistäkään paikoista. Tärkeiden otteluiden ratkaisijana tunnetulla joukkueen kapteenilla Kundillakin oli hyviä maalintekopaikkoja useita, mikä osaltaan viimeisteli otteluparin katkeranmakean maun.
Kapteeni itse kertoi ottelusta ja joukkueen kaudesta näin: "No, varmaan kaikki näki mitä tuol kentällä tapahtu. Meil oli maalipaikat ja peli rullas hienosti, siit mä oonkin oikeesti ylpeä. Täs jengis tehtiin täl kaudel hienoo kasvattajatyötä ja ketä tahansa täst porukast voi olla uus Iniesta. Paitsi Iniesta, joka voi olla vaan vanha Iniesta. Me haastettiin tosissaan noi kovimmatki jengit, mut tää kausi vähä kusahti sit ku ei saatu niit niin sanottui varmoja pinnoja kotiin keskikaudella. Mut katellaan nyt viel miten noi muut pelit menee, tos toimittajat sano et meil olis viel mahikset jatkoon. Tänks."
|
|