|
Post by lampsi on Jan 6, 2012 12:47:41 GMT 2
Noni. Nyt on reissut sun muut tehty ja hh heivattu norjaan, joten oon taas kuvioissa messi's
|
|
|
Post by honkey on Jan 6, 2012 15:42:02 GMT 2
Meille käy tuo otteluohjelmaan merkattu aika sunnuntaina klo 21, mut ilmeisesti pelaatte nakuttajia vastaan sillon. Jos pelataan sen jälkeen eli vaikka 21.45? Jos tuo käy niin pistäkää otteluohjelmaan ja mä kuittaan ;D Jos ei käy niin sovitaan joku toinen aika
|
|
|
Post by TotalPlayer aka. Lampard8 on Jan 8, 2012 18:51:55 GMT 2
liittyykö tää jotenki lampard8:n? Miksi liittyisi
|
|
|
Post by lampsi on Jan 12, 2012 21:51:46 GMT 2
Hyvää peliä tänään. Nick vakuutti Tästä noustaan viel.
|
|
|
Post by iniesta on Jan 12, 2012 22:58:18 GMT 2
Bandwagonissa
|
|
|
Post by lampsi on Jan 17, 2012 18:30:49 GMT 2
En pääsekään tänään paikalle. Sovittiin harkkapeli viime tipassa tälle päivälle. Pelatkaa, jos on pelaajia. Jossei, niin käytetään se yksi sopimattoman siirron mahdollisuus. Klo 21 siis olisi tänään peli. Peli piti pelata alunperin torstaina.
|
|
|
Post by lampsi on Jan 26, 2012 22:30:05 GMT 2
Tänään ei sitten pelattu, koska kummallakaan jengillä ei ollut tarpeeksi pelaajia paikalla. Vastustajat saavat varmaankin luovutusvoitot, koska meillä on jo armahdus käytetty.
Sunnuntaina klo 21 ois taas peli.
|
|
|
Post by nick angell on Jan 26, 2012 23:06:11 GMT 2
;D
|
|
|
Post by nelio on Jan 26, 2012 23:43:54 GMT 2
Tänään ei sitten pelattu, koska kummallakaan jengillä ei ollut tarpeeksi pelaajia paikalla. Vastustajat saavat varmaankin luovutusvoitot, koska meillä on jo armahdus käytetty. Sunnuntaina klo 21 ois taas peli. No eihän vastustaja ole saamassa kyllä noista yhtään mitään, jos niilläkään ei ollu pelaajia paikalla!
|
|
|
Post by tebe on Jan 26, 2012 23:59:18 GMT 2
|
|
|
Post by honkey on Jan 27, 2012 2:21:26 GMT 2
Johtokunnan muutama jäsen on pitänyt alustavan keskustelun aiheesta ja todennut, ettei ole lainkaan selvää, että R&R julistetaan otteluiden voittajaksi. Tapauksesta (ja varmasti säännöistä näiltä osin yleisemminkin) äänestetään lähiaikoina. Kaiken lisäksi R&R:n kapteeni on ilmaissut halukkuutensa pelata ottelut myöhemmin luovutusvoittojen sijaan (mistä voi jo päätellä paljon...). Uusi aikakin on itse asiassa sovittu, eli Lampsijoiden kapteeni on varmasti tietoinen luovutusvoittojen kyseenalaisuudesta. Pahoittelemme tapahtuneesta koitunutta epäselvyyttä ja harmia.
|
|
|
Post by lampsi on Jan 27, 2012 14:27:01 GMT 2
Johtokunnan muutama jäsen on pitänyt alustavan keskustelun aiheesta ja todennut, ettei ole lainkaan selvää, että R&R julistetaan otteluiden voittajaksi. Tapauksesta (ja varmasti säännöistä näiltä osin yleisemminkin) äänestetään lähiaikoina. Kaiken lisäksi R&R:n kapteeni on ilmaissut halukkuutensa pelata ottelut myöhemmin luovutusvoittojen sijaan (mistä voi jo päätellä paljon...). Uusi aikakin on itse asiassa sovittu, eli Lampsijoiden kapteeni on varmasti tietoinen luovutusvoittojen kyseenalaisuudesta. Pahoittelemme tapahtuneesta koitunutta epäselvyyttä ja harmia. Joo, oon tietoinen. Nostin vaan meteliä, koska sääntöjen mukaan kaiketi meidän pitäisi hävitä. Tällaisessa sarjassa tollanen luovutusvoittojen jakaminen vaikka molempien joukkueet ovat samoilla linjoilla uudelleen sopimisesta on täysin naurettavaa
|
|
|
Post by lampsi on Jan 29, 2012 14:22:49 GMT 2
Tänään klo 21 lähtien yhteensä 4 peliä kaikki paikalle!
|
|
|
Post by nick angell on Jan 29, 2012 21:45:27 GMT 2
easy
|
|
|
Post by lampsi on Jan 30, 2012 15:00:51 GMT 2
Hyvät pelit eilen vaikka vain yksi voitto jäi käteen. Nick ja marchisio hinasivat ittensä seuraavan kauden (jos tulee) drafti-listalla korkealle
|
|