|
Post by Loukkari on Feb 19, 2012 15:17:23 GMT 2
Loukkari
Todellinen sekatyömies, kaikki pelipaikat käyvät
Poissa: 30.3 - 9.4 mahdollisesti matkoilla, 10.5 alkaen matkoilla.
|
|
|
Post by iniesta on Feb 19, 2012 17:44:14 GMT 2
Kepes C Kauden alussa joutuu olee vähän poissa kirjotusten takia ;D Ne loppuu kyl tossa maaliskuun 20. päivän tietämillä et ei kai hirveesti ehi mennä kaudesta ohi? paras pelipaikka: Puujalkapakki. Toisaalta kulttimaineeseen yltänyt termi "hyökkäävä Kepes" ei ole ihan tuulesta temmattu. Ehkä vielä joskus... suostun pelaamaan: pakkina. pidän nollat ja hyökkääjät tekee tarvittavat maalit, helppoo. Kepes Coscelli, abiturientti.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2012 18:09:31 GMT 2
Mielestäni hyvän rajan maku menee siitä kun lähes jokaiseen kommenttini perään joku vitun itseään parempana pitävä forumisti lähettää "Kepes Coscelli, Abiturientti". Ihan kun en sitä itse tietäisi. Lopettakaa se vitun vittuilu sillä kyllä näitä henkilöön kohdistuvia loukkauksia voitaisiin hieman vähentää.
Pitäisikö minun olla ylpeä siitä että kirjoitan kuusi I:tä tänä keväänä? Mielestäni ei. Okei, ehkä joku voi olla sitä mieltä että olisi todella loukkaus muita abeja kohtaan se että en ole ylpeä abiudestani. Olen vasta sitten ylpeä kun puen se valkoisen hattuni päähän sukulaisten mieliksi.
|
|
|
Post by T meister on Feb 19, 2012 18:26:52 GMT 2
Olen vasta sitten ylpeä kun puen se valkoisen hattuni päähän sukulaisten mieliksi. Silloin saa ja pitääkin olla ylpeä, kun on tämän maailmanlaajuisesti arvostetun instituution hyväksytyin arvosanoin läpäissyt, ja pääsee liittymään ylioppilaiden arvostettuun joukkoon. Aiai sitä tunnetta.
|
|
|
Post by Darkman on Feb 19, 2012 20:10:04 GMT 2
tosta darkman ei voi olla kovin myöhään nii tarkennan voin ol koneel noin 19:00 - 22:30
|
|
|
Post by rukkanen on Feb 19, 2012 22:00:22 GMT 2
tosta darkman ei voi olla kovin myöhään nii tarkennan voin ol koneel noin 19:00 - 22:30 Ok, hyvä tarkennus
|
|
|
Post by aquilani on Feb 20, 2012 22:41:06 GMT 2
Marchisio C
Vincere non è importante, ma è l’unica cosa che conta! - Giampiero Boniperti
Paras pelipaikka: Siinä keskellä, ei ainakaan alimpana.
Suostun pelaamaan: Keskellä tai kärjessä.
|
|
|
Post by wwilson on Feb 21, 2012 0:39:22 GMT 2
wwilson A Ei merkittäviä poissaoloja tiedossa. Paras (ja ainoa oikea) pelipaikka: Kärjessä, muualla en juurikaan suostu pelaamaan. Meriittinä maalikuninkuuden voitto neljännellä kaudella Loistavan maalivainun lisäksi kykenen fyysiseen peliin, ts. teen tilaa pelikavereille. Yhteysvamma löytyy mutta nykypäivän liigassa siitä ei ole juurikaan harmia, kun hostaajiaa löytyy riittämiin. Pienhkö lagi riesaina ajoittain. Pelin ajoittainen ailahteilevaisuus suurempana huolenaiheena. En mielelläni pelaa Silviksen (tai Marchision) alaisuudessa. E: Otetaan sen verran takaisin aikaisempia puheita että voin kyllä pakon sanelemana pelata myös esimerkiksi keskikentällä tai puolustuvassa roolissa mutta takaan sen ettei läheskään parasta wwilsonia sillä tavoin saa irti.
|
|
|
Post by rukkanen on Feb 21, 2012 11:54:03 GMT 2
En suostu pelaamaan Silviksen alaisuudessa. Muuten hyvä ilmoittautuminen, mutta mitään joukkuetta koskevia ehtojen asetteluja ei liigapelaajilta sallita. Voit toki ilmoittaa, ettet mielelläsi pelaisi tietyn henkilön kipparoimassa joukkueessa. Jos kuitenkin kävisi niin, että tällaiseen joukkueeseen päätyisit, et tämän ilmoituksesi verukkeella voisi ilman rangaistusta (lue: pelikieltoa) joukkueesta vetäytyä. Muistuttaisin myös, että avausviestissä pelajat on jaettu vasta ilmoittautumisen mukaan – siinä ei varsinaisesti oteta kantaa siihen, kuka lopulta kapteeniksi päätyy.
|
|
|
Post by T meister on Feb 22, 2012 12:22:19 GMT 2
Unohdit varmaan vahingossa mainita viime kauden voittoprosentin. :3
|
|
mie
IL-janari
|
Post by mie on Feb 22, 2012 22:08:59 GMT 2
MIE
Ei pitäisi olla ainakaan kovin pitkiä poissaoloja.
Jokainen pelipaikka käy. Voin puolustaa tulevalla kaudella jos joukkueessa ei ole toista halukasta pakkia.
|
|
foss
IL-janari
|
Post by foss on Feb 24, 2012 15:45:14 GMT 2
Marco, taiteilija
|
|
|
Post by läski jutila on Feb 25, 2012 22:23:28 GMT 2
mun mielestä pitäs todellaki miettiä nyt tätä liiga juttua kun vasta 11 kapteenia ja 25 pelaajaa
t. lampard8 ;D
|
|
|
Post by Loukkari on Feb 26, 2012 22:56:28 GMT 2
otatteko sittnekin ton mun ilmottautumisen pois. Ajattelin keskittyä tän pelin suhteen ihan satunnaishöntsäilyihin vähäksi aikaa
|
|
pimp
IL-janari
|
Post by pimp on Feb 26, 2012 23:55:19 GMT 2
Pimp, keskiverto hyökkääjä. Pelikokemus 2 kautta liigaa sekä höntsät päälle. Keskiverto ping 120 yleensä aina paikalla kun tarvetta on. Ei poissaoloja tulevalla kaudella. Pelipaikka mieluiten kärjessä/keskikentällä huitelemassa.
|
|