|
Post by honkey on Aug 4, 2012 15:57:16 GMT 2
Bigiä ehkä harkitaan vielä. Nyt on jo aika moni potentiaalinen kapu ilmoittautunut rivipelaajaksi, ei hyvältä näytä...
|
|
|
Post by MaGiC on Aug 4, 2012 19:59:38 GMT 2
MaGiC
|
|
|
Post by läski jutila on Aug 4, 2012 21:27:45 GMT 2
Silvis
Pelaan ku jaksan en oo joka ilta käytettävissä ei pitempiä poissaoloja ilmotan varmasti millon oon paikalla
Alempi keskikenttä oon hyvä syöttää lateraaliin ja diagonaaliin ;D
|
|
|
Post by tinque on Aug 4, 2012 22:45:16 GMT 2
Tinque
Elokuun ajan sunnuntai-illat hankalia, mutta muuten ei pitäisi olla esteitä.
Osaan pelata(ainakin luulen osaavani) keskikentällä ja höökinä, mutta alimpana varmastikin yksi haxball-historian hasardeimpia pelaajia, koska tykkään rämpyttää x:ää, välillä vähän liikaakin(boom).
Edit. Mainittakoon vielä näin jälkikäteen, että luonnehtisin itseäni Haxball-maailman Mario Balotelliksi, sillä välillä sattuu totaalisia off-päiviä ja toisinaan olen hirmuvireessä.
|
|
|
Post by exnelio on Aug 4, 2012 22:55:12 GMT 2
neliö
Big 6.5-kenttä sallittava!
|
|
|
Post by matroska on Aug 5, 2012 3:13:46 GMT 2
No ei mitään bigin sumppupaskaa...
|
|
|
Post by exnelio on Aug 5, 2012 11:22:58 GMT 2
No minkätakia suurentaa maaleja jos palloa voi pienentää?
|
|
|
Post by Loukkari on Aug 5, 2012 11:43:51 GMT 2
Laitoin itse eilen ilmoittautumisen avaamisesta viestiä FF2:lle. Tästä voisi varmaan infota myös sarjassa ennen pelanneit ulkkareita jne? (ja tämä ei ole mikään provo, minulla ei ole mitään ulkomaalaisia pelaajia vastaan).
|
|
|
Post by kundi on Aug 5, 2012 12:07:10 GMT 2
Kürdi Saatan kadota nauttimaan muiden EU-maiden sosiaaliturvaa viikoksi tai kahdeksi kauden aikana. Ja duuni on melkein pelkkää yövuoroa, mutta jos peli-illat sovitaan ajoissa, voin ottaa työvuoroja niiden mukaan Paras pelipaikka: Kahden suunnan kärki Suostun pelaamaan: Tuurailen mitä tahansa paikkaa, jos haluat että ottelusta tulee unohtumaton Lempi ruoka: Lahmacun extra chilillä Erikois attack: Täysillä päin ja paina X
|
|
|
Post by stifler on Aug 5, 2012 13:05:06 GMT 2
Stifler paras pelipaikka: kärjessä tai keskellä, alimpana en ala pelaamaan
|
|
kojo
IL-janari
|
Post by kojo on Aug 5, 2012 14:49:22 GMT 2
kojo Viime kaudella pelasin pakkina. Se onnistui lähinnä siksi että Chambo oli varmistelemassa Eli pakkina voin pelata kunhan tullaan tukemaan, mutta jos joukkueesta löytyy parempi halukas pakki niin luovutan paikan mielelläni ja siirryn itse hyökkimään. Ei ole tiedossa pitkiä poissaoloja, mutta saatan olla joitakin iltoja varattuna "opintojen" takia.
|
|
|
Post by Cheek on Aug 5, 2012 17:04:07 GMT 2
No minkätakia suurentaa maaleja jos palloa voi pienentää? Kuulin huhuja, että lähipäivinä paljastetaan Rukkasen tiny, jossa pallon koko on yksi yhteen rukkasen ballsien kanssa. Kenttä muuten sama.
|
|
|
Post by rukkanen on Aug 6, 2012 9:46:01 GMT 2
No minkätakia suurentaa maaleja jos palloa voi pienentää? Kuulin huhuja, että lähipäivinä paljastetaan Rukkasen tiny, jossa pallon koko on yksi yhteen rukkasen ballsien kanssa. Kenttä muuten sama. Valitettavasti tästä projektista jouduttiin luopumaan, koska HaxBallin tukemat pallokoot eivät ole riittävän pieniä Mutta vakavasti puhuen Muistetaanpas pitää ilmoittautumistopiikki puhtaana turhista viesteistä, ettei tartte banneja alkaa jaella. ;D
|
|
wlay
IL-janari
|
Post by wlay on Aug 6, 2012 17:16:20 GMT 2
wlay C
ottaisin stifler veljen, ja arkisin varmasti paikalla, stifulla sama homma =D
valitsen myös kaksi keskikenttä/kärkipelaajaa, itse suoritan pakin virkaa =)
|
|
|
Post by deMorte on Aug 7, 2012 18:22:25 GMT 2
deMorte
Teen paluun Haxball-kentille. Kaudella VII kohdatut yhteysongelmat on nyt ilmeisesti selätetty naapurien ja koneen vaihduttua. Mahdollisuus ongelman (hyppelevä lagi) uusiutumiseen on hyvä kuitenkin tiedostaa.
Kauden aikana ei pitäisi pitkiä poissaoloja, mutta parhaiten pääsen pelaamaan klo 22:00 jälkeen. Satunnaisesti muihinkin aikoihin pelaaminen onnistuu, mutta aikaväli 20:00-22:00 sopii yleensä huonosti.
Paras pelipaikka lienee puolustuksen ja hyökkäyksen välissä. Maalissa hätäilen kuin ensikertalainen seksipuuhissa ja hyökkäyksessä ruuti tapaa olla märkää. Kaikilla pelipaikoilla suostun kyllä pelaamaan. Myös Juanfranin tapaan penkin kuluttaminen voittavassa joukkueessa sopii.
|
|