|
Post by Cheek on Dec 19, 2012 16:56:15 GMT 2
Ehdottaisin että puututtaisiin herkemmin tiettyyn henkilöon kohdistuvaan, rutiininomaiseen vittuilemiseen ja "kiusaamiseen" ja että siitä jaeltaisiin banaania sitä harjoittaville tyypeille myöskin. Nykyään liigajohdon asenne on ollut sitä kohtaan aika naurettavaa ja suoraan sanottuna munatonta. Ihan kuin oltaisiin takaisin yläasteella apinalauman keskellä, eikä ketään kiinnosta muiden tekemiset vittuakaan. Pallien kasvattamista suosittelen liigajohdolle. Mun mielestä kuitenkin sivistyneempää hoitaa asiat sitä kautta, ettei kenenkään tarvitse väkivaltaiseksi sen takia ryhtyä. Tässä hyvä tekstinpätkä Hesarin keskustelupalstalta aiheeseen liittyen: " Suomalaiset on kasvatettu niin nöyriksi valtaapitävien nöyristelijöiksi, että nöyristellään myös näitä vallan väärinkäyttäjiä. Kouluissa eivät taida edes opettajat uskaltaa vastustaa kiusaajia ja heidän hännystelijöitään. Helpommalla pääsee, kun antaa ehkä sen yhden kiusatun kärsiä. Ja sama työpaikoilla." Ja sama meininki tällä foorumilla ja yleisesti ottaen tässä skenessä. Kannatan ja hyvä quote. Mua kiusataan esim tuolla tiny 3v3 turnausilmottautumisessa kun ei huolita jengiin ja oikeen mainitaan se ei tuntunu kivalta voisko joku laittaa tälle kiusaamiselle stopin
|
|
|
Post by T meister on Dec 19, 2012 17:18:52 GMT 2
Asia puhetta!! räkänokille ja muile reppanoille luu kurkkuun!!!
|
|
|
Post by Lahm on Dec 19, 2012 18:59:58 GMT 2
Ehdotuslistani saunakerhon miekkailutuokiossa: - Absentille 2kk banni perseilystä liigaosiossa ja siitä että on paska jätkä ja perseilee sen kun ehtii - Jonipandalle voisi antaa bannia jo ennen kun alkaa taas mahdottomaksi. Olisko vaikka 24t yhdyskuntapalvelua, rikosnimike rikos ihmiskuntaa vastaan - Megasportille oikeudet antaa bannia niin loppuu kiusaaminen äkkiä - Neliö maajoukkueeseen
|
|
|
Post by ms3000 on Dec 19, 2012 19:12:20 GMT 2
yhyy mee äitis luo itkemään pelle ;D ;D ps. tietyllä henkilöllä tarkoitat ilmeisesti minua kiva että välität, mutta itse en koe kiusaamista niin vakavana minun puolestani jatkotoimenpiteisiin ei tarvitse ryhtyä Aika harvoin tulee valitettavasti itkettyä. Tosin mä luulen että se olisit sä, joka itkisi, jos tavattaisiin.
|
|
|
Post by T meister on Dec 19, 2012 19:38:44 GMT 2
Ehdotuslistani saunakerhon miekkailutuokiossa: - Absentille 2kk banni perseilystä liigaosiossa ja siitä että on paska jätkä ja perseilee sen kun ehtii - Jonipandalle voisi antaa bannia jo ennen kun alkaa taas mahdottomaksi. Olisko vaikka 24t yhdyskuntapalvelua, rikosnimike rikos ihmiskuntaa vastaan - Megasportille oikeudet antaa bannia niin loppuu kiusaaminen äkkiä - Neliö maajoukkueeseen - eri (paska jätkä toki) - eri - sama - sama
|
|
|
Post by nick angell on Dec 19, 2012 20:20:32 GMT 2
yhyy mee äitis luo itkemään pelle ;D ;D ps. tietyllä henkilöllä tarkoitat ilmeisesti minua kiva että välität, mutta itse en koe kiusaamista niin vakavana minun puolestani jatkotoimenpiteisiin ei tarvitse ryhtyä Aika harvoin tulee valitettavasti itkettyä. Tosin mä luulen että se olisit sä, joka itkisi, jos tavattaisiin. yleensä lähinnä hymyilen ;D
|
|
|
Post by Cheek on Dec 19, 2012 20:36:38 GMT 2
Ehdotuslistani saunakerhon miekkailutuokiossa: - Absentille 2kk banni perseilystä liigaosiossa ja siitä että on paska jätkä ja perseilee sen kun ehtii - Jonipandalle voisi antaa bannia jo ennen kun alkaa taas mahdottomaksi. Olisko vaikka 24t yhdyskuntapalvelua, rikosnimike rikos ihmiskuntaa vastaan - Megasportille oikeudet antaa bannia niin loppuu kiusaaminen äkkiä - Neliö maajoukkueeseen Kannatan vain viimeistä
|
|
|
Post by Cheek on Dec 19, 2012 20:37:07 GMT 2
Mega Sportille oikeus tappaa
|
|
|
Post by ms3000 on Dec 19, 2012 20:46:06 GMT 2
Aika harvoin tulee valitettavasti itkettyä. Tosin mä luulen että se olisit sä, joka itkisi, jos tavattaisiin. yleensä lähinnä hymyilen ;D Kannattaahan sitä jatkaa niin kauan kunnes hymy muuttuu itkuksi.
|
|
|
Post by T meister on Dec 19, 2012 20:50:17 GMT 2
Mega Sport 3007 - lupa tappaa ;D
|
|
|
Post by Lahm on Dec 19, 2012 23:02:13 GMT 2
Mega Sport 3007 - lupa tappaa ;D Tämä oli hauska
|
|
|
Post by rukkanen on Dec 20, 2012 0:16:25 GMT 2
|
|
|
Post by ms3000 on Dec 20, 2012 17:28:07 GMT 2
Toinen hyvä pointti Hesarin keskustelusta:
"Sitten tärkeä asia. Kiusattuja syytetään herkkyydestä. Voi pyhä yksinkertaisuus. Jos joku on herkkä, ei ainakaan pidä kiusata. Joku on herkkä ja toinen kova. Kova on usein pelkkä pelkurin feikki."
Näinhän se valitettavasti yleensä onkin.
|
|
|
Post by Cheek on Dec 20, 2012 17:34:29 GMT 2
Löysin jonku tällasen Haxball-foorumin keskustelusta "Ms3000 on homo. -jöne" Hyvä esimerkki kiusaamisesta.
|
|
|
Post by rukkanen on Dec 20, 2012 17:35:25 GMT 2
Forumin ylläpidolla ei ole enää tähän asiaan tuon eilen linkittämäni tiedotteen jälkeen mitään lisättävää. Tiedotteesta pitäisi selvitä aivan yksiselitteisesti, miten asiaan tullaan jatkossa puuttumaan. Joten aiheesta keskustelu tässä aiheessa on sitä myöten taputeltu. Jos tekee mieli aiheesta vielä jatkaa keskustelua, sille voi perustaa oman aiheen Yleinen keskustelu -osioon.
|
|