|
Post by A.Tuntija on Nov 25, 2012 23:27:24 GMT 2
En tiiä miksei tullu ilmotusta. Ymmärrän kyllä Megan turhautumisen nykyiseen tilanteeseen, kun jätkä on itse päivittäin paikalla muiden ollessa poissa ilmoittamatta (pl. orar joka on kai ollut aktiivinen). Tietämättä sen tarkemmin tilanteen taustoista, niin onkohan ms3000 kenties ilmoittanut pelaajilleen pelien ajankohdista. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei ne pelaajat aina sinne irciin tule, jos ei erikseen muistuteta
|
|
|
Post by matroska on Nov 26, 2012 16:41:42 GMT 2
En tiiä miksei tullu ilmotusta. Ymmärrän kyllä Megan turhautumisen nykyiseen tilanteeseen, kun jätkä on itse päivittäin paikalla muiden ollessa poissa ilmoittamatta (pl. orar joka on kai ollut aktiivinen). Juu, eipä oo kyl spördee näkyny. Vittuako sä tätä keharia puolustat? Rupee jo pikku hiljaan vituttaa tää spörde, kun vaatimuksia on jatkuvasti, muttei sitten hoida näitä pieniäkään velvollisuuksia. Miten tämmöstä jätkää pystyy ottaa esim. majuun...
|
|
|
Post by rukkanen on Nov 26, 2012 17:14:01 GMT 2
Asiasta kolmanteen, voisiko noille meidän peleille nyt sopia sitten jonkin ajankohdan? Tästä illasta en uskalla meidän puolelta luvata mitään, mutta mites olisi huomenna klo 21.30? Tai keskiviikkona?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 27, 2012 1:25:37 GMT 2
Oli spörde eilen(kin) tiimikanavalla, ja kaikki tais mennä putkeen siihen saakka kunnes Darkwave feidas majupelien takia. Mutta joo, en oo nyt itekään yli vuorokauteen nähny jannua
|
|
|
Post by T meister on Nov 27, 2012 11:23:57 GMT 2
mega sportille bänniä jos kotoinen liiga ei kiinnosta
|
|
|
Post by Loukkari on Nov 27, 2012 13:35:09 GMT 2
Hei,
Nyt näyttäisi omat työkiireet helpottaneen ja tämän vuoksi voin olla käytettävissä varapelaajaksi, mikäli tarvetta tällaiselle ilmenee. Olen varmuudela poissa 3.12 sekä 14-18.12 mutta muuten varmasti paikalla.
Mikäli Skandinavian Punksin kapteeniporras on feidannut niin voin tarvittaessa alkaa varmaan kapteenoimaankin.
|
|
|
Post by lampsi on Nov 27, 2012 16:54:43 GMT 2
. Olen varmuudela poissa 14-18.12 mutta muuten varmasti paikalla. Ai kiva, sä varasit sen viikonlopun mun synttäreitä varten
|
|
|
Post by A.Tuntija on Nov 27, 2012 17:09:21 GMT 2
Mikäli ms3000:sta ei kuulu tähän iltaan klo 21 mennessä mitään, ottavat Loukkari ja Absent tämän joukkueen "haltuunsa", jotta pelit saadaan pelattua. Samalla myös FC AVP:sta varapelaajiksi kauden alussa "joutuneet" neliö ja deMorte voivat halutessaan siirtyä niin ikään Scandinavian Punksin riveihin. Loukkarin ja Absentin mahdollisesti johtamassa joukkueessa pelaisivat siis: - Darkwave - LL (pelaako enää? ) - compolli - neliö - deMorte Scandinavian Punkseilla olisi huomiseen DL:een (klo 23:59) mennessä pelattavana vielä ottelupari ViePaa vastaan. Ajankohdaksi on ViePan puolesta ehdotettu jo tätä iltaa klo 21:30. Lisätietoa voi kysyä rukkaselta ;D Peluutuksista yms. käytännön asioista tiedotetaan myöhemmin tämän illan aikana.
|
|
|
Post by Lahm on Nov 28, 2012 17:13:17 GMT 2
pelit huomenna kympiltä? jos ei käy niin menee toiselle päivälle
|
|
ll
IL-janari
|
Post by ll on Nov 28, 2012 20:14:43 GMT 2
Joo, ei taida haxille riittää tällä hetkellä aika sori siitä kaikille, mutta koitan joskus tulla taas uudestaan kun on aikaa. Olisi pitänyt ilmoittaa aikaisemmin, mutta eipä ollut tiedossa että ei nyt pääse oikein pelaamaan. Enkä näköjään taida olla ainoa ketä ollut poissa, mutta silti pyydän anteeksi. Hauska kokemus silti oli. Paremmalla aikaa uudestaan ja onnea liigaan kaikille.
|
|
ll
IL-janari
|
Post by ll on Nov 28, 2012 20:16:24 GMT 2
Ja ps. mun irc ei toiminut myöskään niin en päässyt ilmoittamaan sinne, joten ilmoitan nyt tänne kun tässä välissä kerkiän.
|
|
|
Post by ms3000 on Nov 28, 2012 20:50:17 GMT 2
En tiiä miksei tullu ilmotusta. Ymmärrän kyllä Megan turhautumisen nykyiseen tilanteeseen, kun jätkä on itse päivittäin paikalla muiden ollessa poissa ilmoittamatta (pl. orar joka on kai ollut aktiivinen). Juu, eipä oo kyl spördee näkyny. Vittuako sä tätä keharia puolustat? Rupee jo pikku hiljaan vituttaa tää spörde, kun vaatimuksia on jatkuvasti, muttei sitten hoida näitä pieniäkään velvollisuuksia. Miten tämmöstä jätkää pystyy ottaa esim. majuun... Mitä vittua sä pokepelle nyt taas änkytät? Eikö sulla ole muuta tekemistä ku jollakin vitun tietokonepelin foorumilla itkeminen ja vittuileminen? Hankkisit elämän tai painuisit vittuun, tai mieluiten molempia mikäli multa kysytään.
|
|
|
Post by ms3000 on Nov 28, 2012 20:54:39 GMT 2
Ja mitä vittua tää pelleily nyt on, että ei saada pelejä pelattua? Ei niitä varmaan saada pelattua, jos pelaajat ei ilmaannu paikalle, oli kapteeniparina sitten ketkä tahansa. Taasko täällä on perinteinen Kepes-show meneillään vai mikä ongelma tässä oikeen nyt on?
Ja millä perusteella Absent ottaa mun jengin haltuunsa, kun kyseessä on sama sälli joka alunperin feidasi meidän kapteenikumppanuudesta 10 minuuttia ennen tän kauden draftin alkua? Kuulostaa suoraan sanottuna vitun ironiselta ja naurettavalta.
|
|
|
Post by ms3000 on Nov 28, 2012 21:02:18 GMT 2
mega sportille bänniä jos kotoinen liiga ei kiinnosta Sä voit painua vittuun jos ei kotoinen liiga kiinnosta.
|
|
|
Post by T meister on Nov 28, 2012 21:08:22 GMT 2
Paremmalla aikaa uudestaan ja onnea liigaan kaikille. kiitos ;D thanks
|
|