|
Post by honkey on Oct 16, 2011 1:53:09 GMT 2
Tänne kauden VII ottelutuloksia (liiga sekä cup). Täällä saa myös kommentoida matseja asiallisesti jos siltä tuntuu, mutta yritetään pitää topic luettavana. (huom! turhia viestejä saatetaan poistaa Muistakaa laittaa tuloksen lisäksi maalintekijät ja kaikki jotka kentällä olivat (ja vaikka minuutit jos vaihtoja tapahtui). Linkki videoon olisi myös hyödyllinen ( helpottaa kummasti ;D). Kaikkea lisätietoa ottelusta saa tietysti myös laittaa (esim. maalien syntyajat).
|
|
|
Post by silvennoinen on Oct 16, 2011 19:59:10 GMT 2
FCKJ-Topolino 0-4 kolkka x3 Lampsi Kepes-Das Boot-Pimp kolkka-jajaja-lampsi Topolino-FCKJ 1-0 Silvi's Lampsi (1min kohalla vaihto silvikseen)-jajaja-kolkka
Ottelutulokset mitätöity ilmenneen identiteettivarkauden takia.
|
|
|
Post by terva on Oct 16, 2011 20:35:42 GMT 2
MM (terva, pissalasse, wwilson) - Sturm (falk, paska, tumppi) 0-1 falk Sturm (Ivan, falk, paska) - MM (terva, pissalasse, wwilson) 4-1 falk x2, paska x2(loukkari oliko näin?) - wilson
|
|
|
Post by Lahm on Oct 16, 2011 20:51:09 GMT 2
|
|
|
Post by ivancampo on Oct 16, 2011 21:44:50 GMT 2
MM (terva, pissalasse, wwilson) - Sturm (falk, paska, tumppi) 0-1 falk Sturm (Ivan, falk, paska) - MM (terva, pissalasse, wwilson) 4-1 falk x2, paska x2(loukkari oliko näin?) - wilson Tein mä nyt ainakin yhen.
|
|
|
Post by honkey on Oct 16, 2011 23:03:28 GMT 2
Kissalan Pojat 2-3 Topolinokolkka og. Tjerna Silvi's honkey x2 Kentällä: c('.'c); Tjerna, honkey ensimmäiset 5 min, sitten Tjerna <-> Asd jajaja; kolkka, Silvi's --- Topolino 2-2 Kissalan PojatSilvis honkey x2 kolkka Kentällä samat kuin ensimmäisen lopussa. Tallennetta ei ole koska Silvis.
|
|
|
Post by A.Tuntija on Oct 17, 2011 0:08:07 GMT 2
Tallenteita odotellaan vielä seuraavista otteluista: FC Kuolevat Joutsenet - Topolino 0-4 ϟϟ Sturmbrigade Wiking - Miehet Maaliviivalla 4-1 Topolino - FC Kuolevat Joutsenet 1-0 Topolino - Kissalan Pojat 2-2 Kepes, Loukkari, Silvis
|
|
|
Post by rukkanen on Oct 17, 2011 7:29:20 GMT 2
Tallenteita odotellaan vielä seuraavista otteluista: FC Kuolevat Joutsenet - Topolino 0-4ϟϟ Sturmbrigade Wiking - Miehet Maaliviivalla 4-1 Topolino - FC Kuolevat Joutsenet 1-0Topolino - Kissalan Pojat 2-2Kepes, Loukkari, Silvis Näistä ei ainakaan ole tulossa. Kaverit eivät osanneet painaa Rec-namiskaa uudelleen niin, että tallennusikkuna olisi tullut näyttöön, tai pyytää jotakuta toista tallentamaan koska itse ei lagin takia voi ;D
|
|
|
Post by Loukkari on Oct 17, 2011 9:09:33 GMT 2
Olet väärässä. Tallenne tulee tänään kaikkien katseltavaksi (kuka v**** näitä muuten katsoo???) Minulla on se koneella.
|
|
|
Post by A.Tuntija on Oct 17, 2011 9:36:13 GMT 2
Olet väärässä. Tallenne tulee tänään kaikkien katseltavaksi (kuka v**** näitä muuten katsoo???) Minulla on se koneella. No jos tässä jotain maalipörssiä pitää pitää niin vähän pakko
|
|
|
Post by rukkanen on Oct 17, 2011 11:08:28 GMT 2
Olet väärässä. Tallenne tulee tänään kaikkien katseltavaksi (kuka v**** näitä muuten katsoo???) Minulla on se koneella. Tarkoitinkin noita yliviivattuja.
|
|
|
Post by lampsi on Oct 17, 2011 11:12:50 GMT 2
FCKJ-Topolino 0-4 kolkka x3 Lampsi Kepes-Das Boot-Pimp kolkka-jajaja-lampsi Topolino-FCKJ 1-0 Silvi's Lampsi (1min kohalla vaihto silvikseen)-jajaja-kolkka Ei vittu jätkät oikeesti. Kaikille vaan tiedoks, että en oo pelannut tässä pelissä. Joku siis tullut mun nikillä pelaamaan.
|
|
|
Post by A.Tuntija on Oct 17, 2011 11:13:09 GMT 2
siirretty omaan topikkiinsa
|
|
|
Post by rukkanen on Oct 17, 2011 11:22:51 GMT 2
FCKJ-Topolino 0-4 kolkka x3 Lampsi Kepes-Das Boot-Pimp kolkka-jajaja-lampsi Topolino-FCKJ 1-0 Silvi's Lampsi (1min kohalla vaihto silvikseen)-jajaja-kolkka Ei vittu jätkät oikeesti. Kaikille vaan tiedoks, että en oo pelannut tässä pelissä. Joku siis tullut mun nikillä pelaamaan. Jeps, jo tämän perusteella pelkästään tullaan mitätöimään kaikki Topolinon eiliset ottelut, joissa "Lampsi" ollut kokoonpanossa. Lisäksi sääntöketjuun tulee piakkoin lisätietoa muista seuraamuksista.
|
|
|
Post by rukkanen on Oct 17, 2011 11:38:00 GMT 2
Kissalan Pojat 2-3 Topolinokolkka og. Tjerna Silvi'shonkey x2 Kentällä: c('.'c); Tjerna, honkey ensimmäiset 5 min, sitten Tjerna <-> Asd jajaja; kolkka, Silvi's Kehottaisin kiinnittämään erityistä huomiota heti tallenteen alussa tapahtuvaan "Silvik'sen" numeronmuutokseen. #52 –> #27. Hmmmmm...
|
|