|
Post by kundi on Oct 12, 2011 15:28:57 GMT 2
Tuostakin vosii tietysti yhdessä äänestää että tahtovatko ihmiset operaattoreita vaiko eivätkö. Vai mitäs sanotte? Kyllähän ne opit on pakko olla. Muuten kanava on kenen tahansa perseilijän amoilla. Sinänsä naurettava väittelyn aihe.
|
|
|
Post by silvennoinen on Oct 12, 2011 15:55:42 GMT 2
mitä se tebe taas
|
|
|
Post by kolkka on Oct 12, 2011 16:05:49 GMT 2
Kirjoitinkin että näkemyksillä on enemmän painoarvoa kun on kapteeni. Kuten liigajohto linjasi kauden alla, kapteenit tekevät päätökset. Sinä voit tietysti keskittyä käymään propagandasotaasi [/li][li]Mahdolliset ristiriitatilanteet ratkaisee tarvittaessa äänestyksellä kapteenineuvosto. [/quote] Siinä ei lue, että kaikki mielipiteet ja päätökset ovat kapteenien yksinoikeus. Myöskään en ymmärrä miksi minun mielipiteiden vähättelyssä on relevanttia miettiä asemaani. Olen mitä olen, keskity niihin argumentteihin! Leimaamalla mun mielipiteet propagandasodaksi, väistät erinomaisesti itse argumentit. Ainoa syyllinen tilanteeseen on Tebe joka päätti alkaa häiriköidä ja sotkea pelejä. Teko oli väärin eikä se muuksi muutu vaikka sitä perustelisi omahyväisellä liigajohdolla tms. En ole kuullut teben saaneen banneja pelien sotkemisen takia. Valmistaudu todistamaan väitteesi kapteenineuvoston edessä.
|
|
|
Post by nick angell on Oct 12, 2011 16:22:11 GMT 2
Toinen fakta on seettä tässä ohjataan eksksutelua kyllä pahasti sivuraiteelle. Todellisia pahiksia tuskin ovat rukkanen, honkey, kepes saati kapteenitkaan. Ainoa syyllinen tilanteeseen on Tebe joka päätti alkaa häiriköidä ja sotkea pelejä. Teko oli väärin eikä se muuksi muutu vaikka sitä perustelisi omahyväisellä liigajohdolla tms. nyt jotain rajaa näihin sivistyssanoihin
|
|
|
Post by tebe on Oct 12, 2011 17:35:46 GMT 2
|
|
|
Post by Lahm on Oct 13, 2011 7:30:15 GMT 2
Eikö tuon äänestyksen tuloksen olis pitäny näkyä jo ennen tätä kautta?
|
|
|
Post by rukkanen on Oct 13, 2011 7:38:35 GMT 2
Eikö tuon äänestyksen tuloksen olis pitäny näkyä jo ennen tätä kautta? Siis tämän ketjun äänestyksen vai ?
|
|
|
Post by honkey on Oct 13, 2011 9:58:44 GMT 2
Hup's. Poll lukittu ja tulokset näkyvät kaikille. Tyytymättömiä taisivat olla vain muutamat kauden V hapsilaiset ja kauden VI ukrainalaiset. Hauskin ehdottomasti KRÄK jolle suotiin uusi mahdollisuus kapteeninakin, vastoin monien asiantuntijoiden suositusta ;D Mikään ei kelpaa
|
|
|
Post by iniesta on Oct 13, 2011 19:36:52 GMT 2
mä tahdon Big Easyn, toimikaa liigajohto!
|
|
|
Post by tebe on Oct 13, 2011 21:16:47 GMT 2
Hup's. Poll lukittu ja tulokset näkyvät kaikille. Tyytymättömiä taisivat olla vain muutamat kauden V hapsilaiset ja kauden VI ukrainalaiset. Hauskin ehdottomasti KRÄK jolle suotiin uusi mahdollisuus kapteeninakin, vastoin monien asiantuntijoiden suositusta ;D Mikään ei kelpaa Väärin äänestetty. 9-7-6 saldo kielii siitä, että täysin tyytyväisiä liigajohtoon on vain alle puolet käyttäjistä. Epätasainen arvosteluasteikko ja 9 täydellisen tyytyväistä äänestäjää kuitenkin takaavat, että liigajohto pitänee toimintaansa onnistuneena ja sulkee silmänsä ongelmilta. Honkeyn kirjoituksen keskimmäinen kappale myös viestii siitä, että liigajohto ei ehkä kuitenkaan ottanut äänestyksen tulosta täysin vakavasti, ja nämä kriittiset äänetkin putoavat päättäjien ajatusmaailmassa kategoriaan hauska vitsi. PS. En rehellisesti sanottuna muista, minkä vaihtoehdon itse aikanaan ruksin. Kenellekään tuskin on epäselvää, mihin valintani osuisi nyt.
|
|
|
Post by honkey on Oct 15, 2011 0:44:54 GMT 2
Hihi, tebellä suhahti jokin vihreä pallero nenään. ;D
En haluaisi aliarvioida äänestäjiä mutta kun noita perusteluita on tullut niin huonosti että ei tätä kritiikkiä vakavastikaan voi ottaa. Tuolla on liuta lisäkysymyksiä joihin ei koskaan tullut vastauksia (joo, osittain siksi että joni oli bännissä mut eipä se sitä kuulemma estä). Toisaalta ei niihin enää jaksa palata, joten sama se.
Jäi sellainen fiilis, että joukkueet sössivät omat pelinsä huonolla draftaamisella tai mielenkiinnon loppumisella ja sitten syyttävät liigajohtoa. Varsinkin KRÄKin tapauksessa mutta yleisemminkin. Tätä vaan tarkoitin.
Ja siis en todellakaan halua avata tätä keskustelua uudelleen, sanoin vaan kun äänestyksen tuloksia joku kyseli.
|
|
|
Post by tebe on Oct 16, 2011 20:14:37 GMT 2
Hmm.
Avasin hassutteluketjun/-äänestyksen yleiselle, ja Kepes poistaa sen saman tien ilman perusteluja?
Yleisellehän piti saada avata hauskojakin aiheita, joten en nyt tajua että mitä vittua nyt taas. Kaiken lisäksihän tuo oli ilmeisen suosittu poll, n. minuutin sisällä vastauksia oli tullut jo 5. Jos tuollaisesta tosiaan hermostuu niin paikka ei ehkä ole näinkään suuren yhteisön "johtotehtävissä". Kyllähän se häviäminen aina ikävää on, mutta toivoisin Kepesissä olevan sen verran miestä että antaisi tuollaisen pienen piikin piristää skeneä.
|
|
|
Post by rukkanen on Oct 16, 2011 20:21:52 GMT 2
Kerrotko lyhyesti mikä oli tämän ketjun sisältö ?
|
|
|
Post by silvennoinen on Oct 16, 2011 20:23:59 GMT 2
Kerrotko lyhyesti mikä oli tämän ketjun sisältö ? tebe teki ketjun jossa oli kysymys: Mikä on Kepesin selitys tappioon Topolinolle? Tuuripomppu lagi huonot pelikaverit uusi kone joku muu
|
|
|
Post by rukkanen on Oct 16, 2011 20:28:43 GMT 2
Kuulostaa kyllä vienolta ylireagoinnilta. Tarkastellaan tilannetta, ja annetaan Kepesin selvittää oma versionsa asiasta.
|
|