|
Post by kundi on Sept 7, 2011 17:12:18 GMT 2
Lähtökohtaisesti ei ole kyllä järkeä antaa kapteenin virkaa tyypille joka on IRCissä ignoressa.
|
|
|
Post by silvennoinen on Sept 7, 2011 17:17:17 GMT 2
Lähtökohtaisesti ei ole kyllä järkeä antaa kapteenin virkaa tyypille joka on IRCissä ignoressa. honkeyn ja kepesin päätöksenteossa painaa varmaan ihan vitusti jos oon sun ingoressa ;D
|
|
|
Post by Loukkari on Sept 7, 2011 17:45:42 GMT 2
Silvis on jo näyttönsä kapteenina antanut eikä tulos ollut häävi. Miekummin nyt oikeasti joku muu. Ryan, jatka sinä Gentlemen's clubin vetämistä niin mä kasaan ylijäämäjoukkueen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2011 18:00:16 GMT 2
Viimeisin vaihtoehto kuulostaa parhaimmalta. Mutta jos ei onnistu, harkitaan Silviksen värväystä uuden tiimin johtoon, jossa samalla Silviksellä on maineen puhdistuksen paikka.
|
|
|
Post by silvennoinen on Sept 7, 2011 19:51:39 GMT 2
Silvis on jo näyttönsä kapteenina antanut eikä tulos ollut häävi. Kakkoskaudella tein virheen suostuasseni kapteeniksi Tiesin jo etukäteen, että pelaaminen on hankalaa. Sääli jos joudun kärsimään tämän takia
|
|
|
Post by iniesta on Sept 7, 2011 19:58:26 GMT 2
Silviksen hetki vol 2?
|
|
|
Post by Loukkari on Sept 7, 2011 20:50:50 GMT 2
Kakkoskaudella tein virheen suostuasseni kapteeniksi Tiesin jo etukäteen, että pelaaminen on hankalaa. Sääli jos joudun kärsimään tämän takia Joo, tämän lisäksi sun näytöt on aika vahvoja tällä foorumilla ja irkin puolella. Itse sulkisin sut ennemmin sarjasta kuin antasin sulle kapteeniutta.
|
|
虎茶
MediaMoguli
|
Post by 虎茶 on Sept 7, 2011 20:59:14 GMT 2
Kannatan silviksen kapteeniutta. Gunner Cupin näyttöjen perusteella SILVIS ansaitsee selvästi uuden mahdollisuuden. Jos menee perseilyksi niin tietääpähän ainakin ettei tarvitse enää kokeilla onneaan kyseisen henkilön kanssa... mutta yksi joukkue tästä sarjasta selvästikin puuttuu.
Jos ennen kauden alkua olisi tarpeeksi selkeästi rautalangasta väännetty, että olisi tarvinnut vielä yhden kapteenin niin kaipa minä olisin sit lähtenyt vetämään jotain jengiä. Ilmoitin lopulta itseni B-tyypiksi, koska en oikeastaan pystynyt vielä tietämään seuraavien viikkojen aikatauluista. (en tosin tiedä vieläkään kovin pitkälle)
|
|
|
Post by terva on Sept 7, 2011 21:22:21 GMT 2
silvikselle joukkue tai lakko laajenee
|
|
|
Post by honkey on Sept 8, 2011 14:07:17 GMT 2
Kepes vastasi niin tyhjentävästi, että oma viestini jäi tarpeettomaksi. Komppaan siis häntä tämän Lampsi-keissin suhteen (ja muutenkin). Eiköhän nuotille riitä rangaistukseksi tämä valtava älämölö? Toki häntä on varoitettu ja tämäkin asia otetaan huomioon ensi kauden kapteeneja valittaessa. Olisi tosiaankin hienoa jos halukkaita olisi niin monta, että karsintaa olisi varaa tehdä (voisin esim. itse pitää tauon siitä hommasta). Yritimme kyllä draftipäivänä vielä kysellä montaa pelaajaa kapteeniksi, mutta tosiaan asian tärkeys ei varmasti tullut selväksi useimmille osittain siksi että aikataulutimme kauden alkamaan varmaankin liian nopeasti. Edellisen kauden läsähtäminen tietysti teki olosuhteet poikkeaviksi joten ensi kerralla tämäkin menee paremmin. Hyvää keskustelua tähän asti, mutta kaipaisin kyllä lisää valitusviestejä, sen verran moni on tyytymätön muttemme nyt tiedä miksi. Ja jos tähän astiset vastaukset eivät tyydytä niin niitäkin voi kommentoida. nickiltä olisi erityisen kiva kuulla mitä omien joukkueiden suosimista hän on havainnut ja miksi pelaajasiirrot olisi pitänyt erityisesti kieltää tällä kaudella (huolimattomuutta toki, että sitä ei lue säännöissä, mutta ei tämä nyt uusi juttu ole). Nyt asia kirioittaiat sitä asiaa! ;D IRC-kanavan opeista sen verran, että sitä on kai monikin ehdottanut aiemmin, mutta otin sen puheeksi joskus kauden alussa, kukaan ei tuntunut lämpenevän ajatukselle joten hylkäsin sen, mutta sitten Loukkari teki miehen työn ja toteuttikin sen itse. Ei siis varsinaisesti kuulu liigajohdolle. Luopuisin kyllä mielelläni omista opeistani niin kukaan ei enää valittaisi, mutta topiccia on kiva päivittää Kilpailu vs. pelailu -keskustelu oli mielenkiintoista ja varmasti näiden ongelmien ytimessä. En usko että nykyinen liigajohto on edellistä kilpailullisempi (no, Kepes ehkä ), mutta ehkä koimme edellisen kauden ongelmat nimenomaan pelailusta johtuviksi ja siksi tällä kaudella painopiste on siirtynyt hivenen kilpailun puolelle (kauhuskenaario kun on juuri se, että pelit jää pelaamatta ja fiilis menee sen myötä). Tarvitaan kyllä jokin kompromissi vai riittääkö se, että joukkueiden pelaajamäärät rajoitetaan neljään? Sääntöjähän voi aina rukata ensi kautta varten. Näin äkkiseltään tulee mieleen ainakin pelaajien pakkopeluuttaminen (ei välttämättä näppärin ratkaisu mutta voi olla yllättävän helppokin), joka tavallaan toisi draftiin lisähaastetta. Sellaistakin voi harkita, että osa matseista (esim. yksi kierros kolmesta) pelattaisiin 4v4-systeemillä. Mikä vaan saa kannatusta pelaajien joukossa tietysti - nämä nyt oli tällaisia joista en itsekään oikein pidä ;D Saa ehdottaa. Ensi kaudelle voisi muutenkin laatia tarkemmat säännöt ja ohjeet kapteeneille niin Lampsi-keissit ja vastaavat eivät toistuisi. Nyt ei ollut hirveästi aikaa siihen. E: typo
|
|
|
Post by A.Tuntija on Sept 8, 2011 15:25:50 GMT 2
Ensi kaudella mun mielestä draftissa riittää hyvin neljä pelaajaa per joukkue. Tällä hetkellä esim. mun joukkueessa on viidestä pelaajasta kolme B-miehiä ja näistäkin kaksi (toracha ja kolkka) ovat olleet lähes joka pelissä joko mukana tai ainakin katsomon puolella. Raipea sen sijaan ei ole peleissä hirveästi näkynyt, liekö syynä sitten se, että B-miehenä hän tosiaan ei ehdi pelaamaan joka ilta. Toivottavasti näin eikä suinkaan niin, että Raipe olisi jättäytynyt taustalle, koska ei saisi peliaikaa. Peliaikaa kyllä tulee, siitä homma ei jää kiinni. Sääntöjähän voi aina rukata ensi kautta varten. Näin äkkiseltään tulee mieleen ainakin pelaajien pakkopeluuttaminen (ei välttämättä näppärin ratkaisu mutta voi olla yllättävän helppokin), joka tavallaan toisi draftiin lisähaastetta. Sellaistakin voi harkita, että osa matseista (esim. yksi kierros kolmesta) pelattaisiin 4v4-systeemillä. Mikä vaan saa kannatusta pelaajien joukossa tietysti - nämä nyt oli tällaisia joista en itsekään oikein pidä ;D Saa ehdottaa. Ensi kaudelle voisi muutenkin laatia tarkemmat säännöt ja ohjeet kapteeneille niin Lampsi-keissit ja vastaavat eivät toistuisi. Nyt ei ollut hirveästi aikaa siihen. Miten ajattelit, että tuo 4v4 -peli järjestetään siten, että joka kolmas kierros tuolla systeemillä? Pelataan kolminkertainen sarja, joista aina yksi ottelu 4v4? Miten määritellään kumpi joukkue saa "kotiedun" tuossa 4v4-pelissä? Mutta tosiaan, jos ensi kaudella pelaajia lähtökohtaisesti 4 per joukkue, ei mielestäni tuota kannata edes miettiä, sillä nykyään tuntuu kolmenkin pelaajan saaminen molemmilta joukkueilta yhtäaikaisesti paikalle olevan jo riittävän hankalaa. Saati, että pitäisi saada 8 pelaajaa paikalle.
|
|
|
Post by kundi on Sept 8, 2011 16:21:04 GMT 2
4 vs 4 kiinnostaa kyllä mua formaattina, joku harjotusturnaus voitais järjestää joskus.
|
|
|
Post by honkey on Sept 8, 2011 19:23:57 GMT 2
A.Tuntija: En vielä ajatellut paljoakaan tota 4v4:ää ;D Mutta eiköhän tuo onnistu vaikka arpomalla, kotijoukkueella ei ole niin suurta merkitystä. Luulen kans että neljän pelaajan joukkueet riittää, aina joku puuttuu ja se neljäskin saa peliaikaa. Lisäksi jos aletaan pitämään tiukempia peliaikatauluja niin nuotitkin joutuu tyytymään niihin pelaajiin keitä saa kentälle just sillon kundi: Oon ajatellu järjestää 4v4 big easy -turnauksen kausien väliselle viikolle, ellei joku muu (sinä?) halua ottaa sitä hoitaakseen. Toki kuka tahansa saa järjestää millaisia turnauksia tahansa milloin vaan, kunhan pelaajia riittää, eikä itse liiga kärsi. Mä ainakin oon mukana jos on aikaa.
|
|
|
Post by lampsi on Sept 12, 2011 13:22:24 GMT 2
Menikö tuo Topolinon rakennus nyt ihan oikein . No MU:hun tuli toki tilaa.
|
|
|
Post by nick angell on Sept 16, 2011 18:07:42 GMT 2
topolino toimii ;D
|
|