Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2011 22:30:32 GMT 2
enpäs huomannukaan kolkan viestiä, pitää poistaa sekin. Ongelmana on edelleen että se on aivan väärässä paikassa. Jos haluutte pistää pelin jälkeisiä kommentteja forumille, niin sitä varten on "Pelaajilta kuulua" -topic. Ja sinnekin vain yksi viesti, ei tarvi samaa viestiä laittaa useampaan kertaan Joten ensimmäinen saa laittaa ne sinne, loput poistetaan.
|
|
|
Post by tebe on Sept 26, 2011 22:42:57 GMT 2
Näinhän sen pitää mennäkin. No eikä pidä. Tämän foorumin luonteeseen on aina kuulunut se, että tänne on saanut kirjoitella hyvinkin vapaasti hassutteluja laidasta laitaan. Suurin osa viuhuu täysin ohi maalitaulusta, mutta mitä sitten? Tällaista viestien järjestelmällistä poistamista en kyllä muista koskaan rukkasen valtakaudella olleen, ja kaipaisinkin esimerkkejä rukkasen harjoittamasta sensuurista. Kepesiltä adminit pois! Nyt ymmärrän miksei Prinssi päässyt adminien uljaaseen joukkoon futisforumilla. Nähtävästi tuo valta ei vain sovi jokaiselle.
|
|
|
Post by kolkka on Sept 26, 2011 22:44:08 GMT 2
Ongelmana on edelleen että se on aivan väärässä paikassa. Argumentti vaihtui lennosta. Mä mietin onko toi oikea paikka tolle viestille. Hetken pälyiltyäni muita siellä olevia viestejä, tein päätöksen lähettää tuon lainauksen. Se ei eroa laadullisesti muista viesteistä, tai ainakaan se ei ole keskivertoviestiä huonompi. Se liittyy kuluvaan kauteen: Erään ennakkosuosikin tippuminen ja joukkueen kapteenin kommentit aiheesta. Pelaajilta kuultua -topicissa on enemmän pelaajilta kuultuja vitsejä. Kun taasen Kepesin lausumat pelin jälkeen ovat kiinnostavia suhteessa Kepesin asemaan pelaajana, kapteenina, liigajohdon jäsenenä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2011 23:09:58 GMT 2
Liigaosion kuri on ollut ihan sama kuin rukkasen ajoilla. Kyseinen osio on tarkoitettu vain itse liigaa koskeviin viesteihin (ja nimenomaan niin, että ne liigaviestit löytää helposti eikä joudu kahlaamaan spämmikasaa ne löytääkseen). Mukaan on laitettu pari huumoriketjua hyvän maun rajoissa pysyville viesteille, kuten Pelaajilta kuulua -topic. Kaikki muu tavara sitten sitä varten tarkoitettuun Yleiseen -osioon. Ihan samalla tavalla sieltä olisi viestit lähtenyt poistoon rukkasen ajoiltakin (ja luulenpa että bannit mukaan kaiken lisäksi ), mutta vielä sillon hulinajengi ei ollut keksinyt valittaa ja spämmätä valittamisen ilosta.
|
|
|
Post by suleiman on Sept 26, 2011 23:21:53 GMT 2
What is the problem here?
|
|
|
Post by kolkka on Sept 26, 2011 23:39:00 GMT 2
Liigaosion kuri on ollut ihan sama kuin rukkasen ajoilla. Kyseinen osio on tarkoitettu vain itse liigaa koskeviin viesteihin (ja nimenomaan niin, että ne liigaviestit löytää helposti eikä joudu kahlaamaan spämmikasaa ne löytääkseen). Ihan samalla tavalla sieltä olisi viestit lähtenyt poistoon rukkasen ajoiltakin (ja luulenpa että bannit mukaan kaiken lisäksi ), mutta vielä sillon hulinajengi ei ollut keksinyt valittaa ja spämmätä valittamisen ilosta. Itse en koe kuuluvani mihinkään hulinajengiin. Jengejä olen luotsannut kunnialla ja hyvällä menestyksellä. Muutenkin olen mielestäni toiminut nuhteettomasti. Otteita tiukasti moderoidusta liigakeskustelusta: Liigakeskustelun sivulla 6 on lainattu irkkikeskusteluja. Banaania? Sivun 7 lopussa Loukkari suosittelee silvikselle mielisairaalaa.. Banaania? "Tuolta saattas löytyä apua sun tapauksessa www.niuva.fi/"Sivun 7 lopussa lahm kertoo puujalkavitsejä sorsasta.. Banaania? "Mitä eroa on sorsalla?
Sitä vihreämpi mitä ui."Ja kun nick lainaa Kepesiä koskien hänen liigasta putoamistaan, on tämä niin helvetinmoista offtopickia??? Virhearviointeja sattuu, ei siinä mitään. Elämä jatkuu. Mutta olisi rehellistä myöntää ettei tässä ole linja pitänyt. Itse toivoisin että voisimme alottaa puhtaalta pöydältä ensi kaudella. Ennen liigan aloittamista käytäisiin hyvä henkinen keskustelu, jossa sovittaisiin säännöt. Kun säännöt ovat yhteiset, on perseilijätkin helppo pitää aisoissa. Kaikesta ei tarvitse äänestää, mutta minkään asian ei pidä olla avoimen keskustelun ulkopuolella.
|
|
|
Post by honkey on Sept 27, 2011 1:12:43 GMT 2
Joo et kuulu hulinajengiin mutta kyllä noihin hulinoihin liittyy aika moni turhankin herkästi ja siks saattaa mennä sekasi. Kommentoin sun esimerkkejä: Irkkilainaukset liittyy Lampsigateen eli sikäli olivat ihan asiaa. Muutamia ei-niin-asiallisia viestejä on sinne jätetty koska eivät ne suoranaisesti haitallisia olleet vaan kommentoivat silloista puheenaihetta joka ymmärrettävästi herätti tunteita. Nämä irralliset Kepes-lainaukset kyllä minäkin tulkitsin lähinnä vittuiluksi joka ei kuulune liigatopikkiin? Loukkarin kommentti on kyllä hassutteluksi vähän epäasiallinen kuten pari muutakin viestiä. Nämä eivät kuitenkaan olleet jatkuvaa häirintää (spämmiä) enkä ainakaan minä jaksa poistaa tuollaisia hassutteluja ellei niitä tule kerralla paljon. (Huonoa modeilua?) Lahmi oli pistänyt vahingossa viestin ja modifoinut sen vitsiksi jälkeenpäin. Ei ollut suoranaisesti häiritsevä. Toivottavasti nämä selvensivät ;D Hyvä kommentti tää silti oli, samaa mieltä about kaikesta. Kepes saattoi olla liian liipasinherkkä koska mitta oli vihdoin tullut täyteen, mutta mitä väliä, spämmiä se vain oli? Edelleenkään mitään oikeasti asiallista tai muuten merkittävää viestiä ei kai ole tuhottu? Lainauksetkin ovat foorumilla turvassa jos joku ne haluaa lukea.
|
|
|
Post by Loukkari on Sept 27, 2011 15:14:49 GMT 2
Mistähän asioista ensi kauden alkua ennen pitäisi sitten päättää?
Itse ainakin kannatan keskustelua (ja ehkä joissakin tapauksissa neuvoa-antavaa äänestystä) ainakin seuraavista aiheista:
-pelaajasiirrot, sallitaanko ja millaisilla ehdoilla -peluutus (kaksipuolinen säännöstö, jossa pelaaja sitoutuu pelaamaan siinä seurassa johon draftataan ja kapteeni sitoutuu peluuttamaan) -pelaajien sitoutuminen kriittiseen tarkasteluun. Tällä kaudella taas nähty aika liuta vähemmän sitoutuneita kapteeneja ja a-pelaajia
|
|
|
Post by tebe on Sept 27, 2011 15:24:24 GMT 2
Meikä ilmoittautui kauteen b-kirjurina, ja siltikin olen saanut paskaa niskaan tietyiltä tahoilta, kun en jokaisessa ottelussa pelannut. Stop mustamaalaukselle! (Ja töhryille!)
|
|
|
Post by Loukkari on Sept 27, 2011 15:49:45 GMT 2
Mitäs jos sinäkin keskittyisit nyt miettimään keinoja miten sarjaa voitaisiin kehittää? Ihan konkreettisia ehdotuksia sääntömuutoksista.
|
|
|
Post by tebe on Sept 27, 2011 16:05:55 GMT 2
Hmm, yritin vain pysyä aiheessa, kun kyseessä on kuitenkin Valitusthread. Konkreettiset kehitysehdotukset sitten vaikka Konkreettiset kehitysehdotukset -ketjuun.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2011 16:55:47 GMT 2
Vielä noihin viestien poistamiseen. Noin 90 % poistetuista viesteistä on nickiltä ja 90 % näistä viesteistä sisältää joko "kepes ;D", "kepes on homo" tai "kepes oot vitun idiootti" (aika kekseliästä, onse ;D), joten varmaan jokainen ymmärtää, ettei tälläisen viestittelyn jälkeen ainakaan kannusta säilyttämään viestiä/viestejä, jotka ovat siinä hilkulla. Mutta siitä pahoittelut, jos nickin tai jonkun muun viestejä on sattunut lähtemään herkällä sormelle pois pohjautuen kirjoittajan aikasempiin tuotoksiin. Ens kerralla sitten tarkemmin Ja aika vammanen tää tebe.
|
|
|
Post by tebe on Sept 27, 2011 19:26:42 GMT 2
Ja aika vammanen tää tebe. ;D
|
|
|
Post by tebe on Sept 28, 2011 20:19:41 GMT 2
Mites se liigaosion tiukempi moderointi, ei näköjään koske kaikkia? PS. Miksi tämä ketju on liigaosiossa, etsin tätä aina tuolta Ylläpidon tiedotteet ja palaute -alueelta. ;D Vai oliko täällä tarkoitus valittaa vain ja ainoastaan liigaan liittyvistä asioista?
|
|
|
Post by honkey on Sept 28, 2011 22:29:22 GMT 2
Teben mielestä joukkueen kausitopikissa ei saa iloita? Aika yrmeä heppu eikä kyllä yhtään tämän foorumin hengen mukaista ;D Ja kuten tänne aiemmin kirjoitin niin yksittäisiä "turhia" viestejä ei aina jaksa poistaa, jatkuva spämmääminen on se ongelma kun itse aihe jää jalkoihin. PS. Kyllä, tämä topikki koskee liigaa ja siksi on liigaosiossa, roplems???
|
|